🎁 i.am.klean kollektable days 🎁 15% korting én gratis geschenken 🎁

Boekingsvoorwaarden

Als mens is tijd onze grootste luxe. Jouw tijd is, net als die van ons, kostbaar en daarom stelden we een aantal huisregels samen die zowel jouw tijd als die van ons beschermen. Deze huisregels vormen samen onze boekings- en annulatievoorwaarden.

Boek jij bij ons een moment van me-time in, dan ga jij ook akkoord met volgende boekings- en annulatievoorwaarden.

1. Onze exclusieve aandacht

Jouw me-time inboeken is kosteloos. Dat betekent dat wij geen voorschotten aanrekenen op het moment van jouw boeking en onze tijd exclusief voor jou reserveren. Jij kan dus rekenen op een moment van exclusieve aandacht en ontspanning, zonder onderbrekingen.

2. Verplaatsen of annuleren

In ruil voor onze exclusieve aandacht en de tijd die wij voor jou reserveren, bieden wij jou de mogelijkheid jouw afspraak kosteloos te annuleren of te verplaatsen tot 48u voordien. Dit kan uitsluitend telefonisch via 0470 93 50 43.

3. Kom op tijd

Op het moment van jouw boeking is het belangrijk op tijd aanwezig te zijn. Dat betekent 5 tot maximum 10 minuten voor het tijdstip van jouw afspraak. Omdat wij enkel op afspraak werken, is onze agenda hierop ingesteld en vermijden we op deze manier het onderbreken van een behandeling.

4. Te laat?

Ben jij niet op tijd aanwezig, dan zijn wij genoodzaakt jouw behandeling in te korten, te wijzigen of te annuleren indien er niet voldoende tijd resteert om de kwaliteit van onze diensten te garanderen. De prijs voor de oorspronkelijk geboekte behandeling blijft onverminderd verschuldigd.

5. No-show, wijzigingen en annulaties

Helaas gebeurt het steeds vaker, klanten verwittigen te laat of helemaal niet, of komen helemaal niet opdagen. Verwittig jij ons niet of niet op tijd in verband met een wijziging of annulatie van jouw afspraak (tot 48u voor het tijdstip van jouw behandeling, zie huisregel #2), dan brengen wij 50% van de geboekte behandeling in rekening. In geval van no-show zonder voorafgaande verwittiging, wordt 100% van de geboekte behandeling in rekening gebracht.

6. Cadeaubonnen

Ontving jij van iemand een cadeaubon? Dan gunt die persoon jou een uniek moment voor jezelf. Zorg ervoor dat je de cadeaubon bij hebt én dat de cadeaubon nog geldig is op het moment van jouw afspraak (1 jaar geldig na datum van uitgifte of aangegeven als "geldig tot"). Let er bij een digitale cadeaubon zeker op dat de QR-code volledig is afgedrukt op jouw blad papier. Zonder een fysieke cadeaubon of de QR-code in geval van een digitale cadeaubon, kunnen wij deze niet aanvaarden bij het afrekenen.

7. Onze prijzen

Onze prijzen zijn onderhevig aan veranderingen. Stijgende prijzen voor energie, personeel of prijsstijgingen bij onze leveranciers; ze hebben stuk voor stuk invloed op onze prijszetting. Anderzijds rekenen we prijsstijgingen enkel door wanneer we niet anders kunnen, om ervoor te zorgen dat we een gezond bedrijf blijven. Dit betekent dat de prijs voor bijvoorbeeld een behandeling gewijzigd kan zijn sinds het boeken van jouw afspraak. Dit is ook belangrijk voor cadeaubonnen die geldig zijn voor een bepaalde waarde, uitgedrukt in euro en niet voor een behandeling of product ongeacht de prijs. Hier geldt steeds het principe "kassaprijs is de juiste prijs".